مقالات آموزشی

پکیج سونیه دوال در اصفهان

نمایندگی پکیج سونیه دوال در اصفهان

محصولات سونیه دوال در اصفهان

اینکه سونیه دوال چه شرکتی است و چه محصولاتی را عرضه می­کند، چگونه می­توان به سرویس این پکیج در اصفهان دسترسی پیدا کرد. خدمات پکیج سونیه دوال در اصفهان چه مواردی را در بر می­گیرد، تعمیرات پکیج سونیه دوال در اصفهان به چه شکل انجام می­شود و چگونه می­توان به نمایندگی پکیج سونیه دوال در اصفهان دسترسی پیدا کرد، در این مقاله برای شما به صورت مفید و مختصر شرح داده می­شود.

معرفی شرکت سونیه دوال Saunier Duval

شرکت سونیه دوال با نام لاتین (saunier duval) که در واقع معادل صحیح فارسی آن سانیر دوال است، در سال ۱۹۰۷ برای اولین بار توسط چارلز سانیر و موریس دوال در فرانسه تاسیس شد. از سال ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ این شرکت تمرکز اصلی کسب و کار خود را روی محصولاتی چون تولید چراغ های خیابانی با استفاده از گاز، در شهر پاریس قرار داد.

در سال ۱۹۲۲، سونیه دوال شروع به تولید سیستم های گرمایشی و آبگرمکن کرد و روی این محصولات متمرکز شد. بعد از آن در سال ۱۹۵۰، این شرکت تولیدات خود را به تکنولوژی های بالاتر و جدیدتر تجهیز کرد و در سراسر فرانسه آن را توزیع نمود. در سال ۲۰۰۹، سونیه دوال توانست اولین سیستم هیبریدی را در فرانسه راه­اندازی کند. گرنیا هیبرید با تمام برندهای گاز یا جوشاننده روغن، سازگار بود. این شرکت در سال ۲۰۱۳، توانست نسل جدیدی از پمپ­ های حرارتی هوا گنیا را تولید و توزیع کند.

امروزه این شرکت، طیف وسیعی از خدمات را به مشتریان خود عرضه می­کند. محصولاتی چون جوشاننده های متراکم و غیر متراکم که در خانه ها به شکل پمپ های حرارتی، سیستم های گرمایشی و آبگرمکن مورد استفاده قرار می­گیرند. این محصولات به سیستم بازیافت انرژی و انرژی پر قدرت خورشیدی همچنین تجهیزات تهویه هوا، مجهز هستند. برای تولید محصولات کارخانه سونیه دوال از آخرین و جدیدترین تکنولوژی ساخت استفاده شده است، زیرا این کار یک تضمین برای بالا بودن کیفیت محصولات شرکت است.

محصولات سونیه دوال چیست و چه ویژگی هایی دارند؟

از جمله محصولات سونیه دوال می­توان به پکیج دیواری، شوفاژ و آبگرمکن های دیواری در منازل، دفاتر، کارگاه ها و کارخانه ها اشاره کرد. از جمله ویژگی هایی که پکیج سونیه دوال دارد می­توان به تامین آب گرم برای مصرف و شوفاژ در زمستان، تولید صدای کمتر، بالاتر بودن راندمان آن و اشغال فضای خیلی کمتر در مقایسه با سیستم شوفاژ مرکزی و آبگرمکن دیواری، اشاره کرد.

 

چگونه می توان به سرویس پکیج سونیه دوال در اصفهان دسترسی پیدا کرد

 

شما می­توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی مجاز پکیج سونیه دوال در اصفهان، سرویس پکیج خود را درخواست و خریداری کنید. همچنین می­توانید با استفاده از تماس تلفنی، ارسال ایمیل از مشاوره رایگان به منظور رفع ابهام، پاسخ به سوالات و راهنمایی جهت خرید سرویس مورد نظر استفاده کنید.

خدمات پکیج سونیه دوال در اصفهان چه مواردی را در بر می گیرد

از جمله خدمات پکیج سونیه دوال در اصفهان می­توان به سرویس کامل پکیج دیواری از جمله: باز کردن و شستشو مبدل گرمایی و مبدل ثانویه آب به آب، باز کردن قطعات داخلی، شستشو و روغن کاری آنها، سرویس شیر اطمینان، شارژ منبع انبساط، باز کردن و شستشوی کامل آن، سرویس شیر گاز و فلوتر، شستشو فن و هود پکیج، شستشوی برنر، گارانتی، پشتیبانی محصولات و غیره اشاره کرد.

تعمیرات پکیج سونیه دوال در اصفهان به چه شکل انجام می شود

تعمیرات پکیج سونیه دوال در اصفهان صرفاً توسط متخصصین مربوطه در نمایندگی سونیه دوال انجام می­شود. چرا که سایر تعمیرکاران به طور کامل به سیستم های فوق پیشرفته محصولات این شرکت ، اشراف کامل ندارند. چنانچه این کار به آنها سپرده شود، امکان سوختن و خرابی برد، از کار افتادن پکیج و تعویض سایر قطعات آن وجود خواهد داشت. کارشناسان تعمیر شرکت تاسیسات شعله، در فصل زمستان، ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمت به شما از جمله عرضه، پشتیبانی و تعمیر پکیج های دیواری و شوفاژهای سونیه دوال خواهند بود.

چگونه می توان به نمایندگی پکیج سونیه دوال در اصفهان دسترسی پیدا کرد

چندین نمایندگی پکیج سونیه دوال در اصفهان وجود دارد که یکی از بهترین و مطمئن ترین نمایندگی­ها، شرکت تاسیسات شعله می­باشد. این شرکت با داشتن ۲۰ سال سابقه، کلیه خدمات پکیج سونیه دوال در اصفهان از جمله عرضه، پشتیبانی و تعمیرات تخصصی پکیج و شوفاژ دیواری را به مشتریان عزیز ارائه می­دهد. به این معنی که نه تنها می­توانید خریدی مطمئن انجام دهید، بلکه پشتیبانی، گارانتی و تعمیر محصولات خریداری شده را نیز می­توانید با خیالی آسوده از شرکت تاسیسات شعله دریافت کنید. این شرکت با داشتن کادری مجرب، حرفه ای و مسئول پذیر آماده ارائه سرویس به شما مشتری عزیز می­باشد.