آموزش تنظیم فشار بار پکیج سونیه دوال (saunier duval)

فشار بار دستگاه باید بین ۱.۰ تا ۱.۸ بار باشد.

دقت کنید که فشار بار دستگاه باید بین ۱.۰ تا ۱.۸ بار باشد.

اگر فشار بار دستگاه از ۱.۰ کمتر شد باید شیر آبی رنگ استوانه ای زیر دستگاه که شیر پر کن نام دارد (همانطور که در تصویر می بینید) را به طرف چپ باز کنیم.

ادامه مطلب

علت گرم نشدن رادیاتور ( شوفاژ)

در فصول سرد یکی از مشکلاتی که ممکن است با گرمایش رادیاتورها داشته باشید ، گرم نشدن رادیاتور است. این مشکل ممکن است به دلایل زیادی صورت پذیرد که در این مقاله به مهم ترین آن ها و نحوه برطرف کردن آن اشاره خواهیم کرد.

ادامه مطلب

نمایندگی پکیج وایلانت در اصفهان

پکیج دیواری وایلانت دارای دو سری atomTEC و turboTEC هستند که جدیدترین تکنولوژی ها و فن آوری های گرمایشی را به همراه دارند. هوشمندی و استفاده از تکنولوژی های نوین در پکیج دیواری وایلانت آن را برای کلیه کاربردها و قابلیت نصب انعطاف پذیر کرده و کلیه نیازهای گرمایشی و آب گرم مصرفی را برآورده می‌کند.

ادامه مطلب

محصولات بوش

پکیج دیواری بوش سه مدل کلاسیک تک مبدل فن دار، comfort دو مبدل فن دار با دو ظرفیت و مدل exclusive دو مبدل فن دار می‌باشد. مدل class 6000w که محصول سال ۲۰۱۶ شرکت بوش می‌باشد دو مبدل فن دار است.

استفاده از پکیج‌های دو مبدل در ساختمان‌ها برای تامین آب گرم مصرفی و تامین آب گرم سیستم گرمایشی و شوفاژها است. مدل‌های که دارای فن، محفظه احتراق بسته داشته و در صورتی که محل نصب پکیج در تراس یا محیط باز در نظر گرفته شده باش مناسب است.

مدل های مختلف پکیج دیواری بوش دارای سیستم مدولار الکتریکی و سنسور NTC برای کنترل دمای آب است.

ادامه مطلب

پکیج سونیه دوال در اصفهان

پکیج دیواری سونیه دوال علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان فراهم می‌کند. استفاده از پکیج دیواری سونیه دوال به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد.پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست. روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.

ادامه مطلب