مقالات آموزشی

نمایندگی پکیج وایلانت در اصفهان

محصولات وایلانت در اصفهان

در این مقاله، به معرفی شرکت وایلانت و محصولات آن، معرفی سرویس پکیج وایلانت در اصفهان، انواع خدمات پکیج وایلانت در اصفهان، تعمیرات وایلانت در اصفهان و معرفی نمایندگی پکیج وایلانت در اصفهان پرداخته شده است که مطالعه آن برای کسانی که در جستجوی تهیه یک پکیج ایده آل هستند، پیشنهاد می­شود.

معرفی شرکت وایلانت و محصولات آن

شرکت آلمانی وایلانت توسط جان وایلانت، در سال ۱۸۷۴ راه اندازی شد. این شرکت، امروزه با درآمد بالغ بر ۲٫۶ بیلیون یورو، ۳۰ میلیون مشتری و ۱۴ هزار پرسنل، خدمات وسیعی از جمله سرویس آب گرم مصرفی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی را در بیش از ۶۰ کشور جهان عرضه می­کند. گروه وایلانت، با در دست داشتن آخرین متدهای تکنولوژی و فناوری های روز دنیا به تولید محصولات خود با رویکرد صرفه جویی در مصرف انرژی، حفظ منابع زمین و افزایش کیفیت زندگی مردم می­پردازد.

این گروه که دومین کمپانی بزرگ عرضه کننده محصولات گرمایشی- سرمایشی اروپا است، با تمرکز بر تولید محصولات سازگار با محیط زیست و رشد محصولات با استفاده از انرژی سبز، به دنبال دستیابی افزایش سود در راستای حمایت از توسعه پایدار می­باشد.

معرفی سرویس پکیج وایلانت در اصفهان و ویژگی های آن

سرویس پکیج وایلانت در اصفهان، شامل محصولات سرمایشی- گرمایشی شرکت آلمانی وایلانت است که به مردم عزیز در سطح شهر اصفهان عرضه می­شود. این پکیج در دو سری Atom Tec و Turbo Tec که از بروزترین تکنولوژی و فناوری های سیستم­های گرمایشی دنیا بهره می­برند، به بازار عرضه می­شود. پکیج های وایلانت می توانند به طور دائم و بهینه، آب گرم مصرفی و نیاز به تولید گرما جهت گرم کردن منزل در زمستان را برای شما فراهم کنند. با نصب این پکیج­ ها در منزل خود، شما فقط به سرویس آن، هر دو سال یکبار نیاز خواهید داشت که این کار توسط کارشناسان این حوزه صورت خواهد گرفت و جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

سیستم های پکیج Atom Tec و Turbo Tec، با تکنولوژی جدید گازهای غیر متراکم طراحی شده اند که براحتی روی دیوار قابل نصب هستند. این پکیج ها به هوش مصنوعی تجهیز و قابل انعطاف برای حل هر مشکل هستند. نصب و راه اندازی آن ها بسیار ساده است و برای منزل، دفتر یا حتی مکان های بزرگتر مثل آزمایشگاه ها، کارگاه ها و کارخانه ها نیز مورد استفاده قرار می­گیرند. از جمله دیگر ویژگی های شاخص این پکیج­ ها می­توان به پنل کنترل درجه حرارت اتاق اشاره کرد که بتوانید با آن پکیج را خاموش و روشن کرده، درجه حرارت را کم یا زیاد کرده یا اینکه بتوانید اطلاعات در مورد درجه حرارت کنونی اتاق خود را مشاهده کنید.

انواع خدمات پکیج وایلانت در اصفهان

از جمله خدمات پکیج وایلانت در اصفهان که توسط شرکت تاسیسات شعله انجام می­گیرد، می توان به نصب، نگهداری، پشتیبانی و تعمیر لوازمی چون پکیج، رادیاتور، موتورخانه در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه اشاره کرد. این شرکت با دانش و تجربه چندین ساله، آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می­باشد.

تعمیرات وایلانت در اصفهان

تعمیرات وایلانت در اصفهان توسط نمایندگی شرکت وایلانت انجام می­شود. متخصصان تعمیرات پکیج وایلانت در اصفهان از مراحل نصب و راه اندازی تا خدمات پشتیبانی و تعمیر را کامل و به بهترین تحو برای مشتریان خود انجام می­دهند. در این صورت دیگر نیاز نیست برای حل مشکلات پکیج وایلانت خود به تعمیرکاران خارج از نمایندگی مراجعه کنید. زیرا آن ها به طور کامل در مورد این سرویس های آلمانی اطلاع نخواهند داشت و چه بسا ممکن است پکیج شما را به طور کلی از کار بیندازند.

ازجمله مشکلاتی که ممکن است شما را به استفاده از خدمات کارشناسان تعمیر وایلانت نیازمند کند، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •       ممکن است پکیج به طور کلی روشن ­نشود
  •       ممکن است پکیج فعال باشد اما گرمایی تولید نکند
  •       ممکن است پکیج کار کند اما درجه حرارت تولید شده در بالاترین درجه، بسیار پایین باشد
  •       ممکن است یک طرف پکیج گرم و طرف دیگر آن سرد باشد
  •       ممکن است ترموستات به طور مکرر به تنظیمات اولیه بازگردد
  •       این امکان وجود دارد که پکیج بوی نه چندان خوشایندی تولید کند

معرفی نمایندگی پکیج وایلانت در اصفهان

یکی از نمایندگی های بزرگ محصولات شرکت آلمانی وایلانت، شرکت تاسیسات شعله، نمایندگی پکیج وایلانت در اصفهان است. این شرکت با داشتن کارشناسان و متخصصان این حوزه، در سریع ترین زمان ممکن به درخواست های مشتریان عزیز پاسخ داده و خدمات با کیفیت و بهینه ای را برای آنان ارائه می­دهد. هرچند پکیج وایلانت یک محصول آلمانی و با کیفیت است اما حتی اگر مشکلاتی از سوی پکیج برای شما بوجود بیاید، شرکت تاسیسات شعله در فصل زمستان به صورت شبانه روز، آماده ارائه سرویس از جمله نصب و راه اندازی، پشتیبانی و تعمیرات وایلانت در اصفهان برای مشتریان خود است.